Przychodnia

Podstawowe funkcje modułu mają usprawnić ruch pacjentów w Przychodni: rejestrację pacjenta oraz przebieg wizyty w gabinecie lekarskim poprzez możliwość prowadzenia kartotek w formie elektronicznej, zlecenie badań i wgląd do wyników już wykonanych badań oraz do pełnej historii leczenia pacjenta.


Informatyczne wsparcie zarządzania Przychodnią zapewnia:

  • Wprowadzanie do systemu i gromadzenie pełnych danych pacjentów,
  • Nadanie unikatowego numeru identyfikacyjnego pacjenta,
  • Możliwość wyszukiwania pacjenta wg. różnych parametrów,
  • Generowanie harmonogramów pracy poszczególnych poradni,
  • Obsługa zleceń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Efektywne i optymalne planowanie nowych wizyt za pomocą czytelnego grafiku pracy poszczególnych poradni,
  • Szybki dostęp do list roboczych poszczególnych poradni z wykazem zarejestrowanych pacjentów,
  • Rejestrowanie przebiegu wizyty w gabinecie,
  • Kodowanie diagnoz i procedur z wykorzystaniem słowników ICD-9, ICD-10,
  • Autoryzacja danych osób dokonujących wpisów,
  • Możliwość przeglądu pełnej historii badań i dokumentacji medycznej danego pacjenta,
  • Natychmiastowy dostep do wyników,
  • Możliwość bieżącego monitorowania etapów wykonania zleconych badań,
  • Możliwość dostosowania i wprowadzenia do systemu dokumentów wewnętrznych,
  • Tworzenie standardowych raportów do celów statystyczno-analitycznych oraz sprawozdawczo-rozliczeniowych oraz wg indywidualnych potrzeb użytkwonika,
  • Ewidencjonowanie danych do rozliczeń z NFZ i innymi Płatnikami,
  • Możliwość prowadzenia podręcznych magazynów sprzętu medycznego i leków.