MAJĄTEK TRWAŁY
	Obszar ten umożliwia skuteczne wsparcie procesu zarządzania majątkiem trwałym, poprzez pełną kontrolę nad rejestracją wszelkich zmian związanych ze składnikami majątku oraz ich historią. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w prowadzeniu ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku trwałego, pozwala na znacznie efektywniejsze zarządzanie tymi składnikami.
	
	SIMPLE.ERP MAJĄTEK TRWAŁY umożliwia kompleksowe kontrolowanie całości majątku trwałego, udostępniając komplet narzędzi służących do zarządzania, organizowania i prowadzenia ewidencji składników majątku.
	
	System pozwala na realizację następujących podstawowych funkcji:
- Przechowywanie informacji o składnikach majątku trwałego,
 - Dokonywanie operacji na składnikach majątku (w tym operacji z datą wsteczną),
 - Generowanie planów amortyzacji i ich automatyczną modyfikację w wyniku operacji,
 - 
		Ewidencjonowanie remontów i ubezpieczeń majątku trwałego.